Narkokurer fra Sønderborg får 13 års fængsel
En 42-årig serbisk mand med bopæl i Sønderborg er blevet idømt 13 års fængsel og samtidig udvist af Danmark for bestandig efter en omfattende narkosag, som mandag fandt sin afslutning ved Retten i Sønderborg. Retten fandt manden skyldig i at have været i besiddelse af og videreoverdraget i alt 50 kilo amfetamin, fire kilo kokain […]










